Це подія для медичних маркетологів, керівників клінік і всіх, хто хоче прокачати свій бізнес і бути в курсі сучасних трендів.
Що буде обговорюватись?
- Довгострокова маркетинг-стратегія. Як побудувати систему, яка дає результат не тільки сьогодні, а й через рік і більше.
- Медичне відео: тренди та технології. Автоматизація, штучний інтелект, персоналізація — як використовувати це, щоб залишатися у фокусі пацієнта.
- Штучний інтелект у медицині. Конкретні кейси та приклади, як ШІ допомагає лікарям, керівникам та власникам медзакладів.
- Робота з базою пацієнтів. Як не втрачати контакт і максимально використовувати потенціал клієнтів.
- Мотивація маркетолога. Чесна розмова про зарплати, KPI і реальні механізми мотивації.
- Реклама, яка працює. Як уникнути банальностей і створити меседж, що дійсно резонує з аудиторією.
Серед спікерів: POSTMЕN, AMBY, HELSI, TYRA, AIVAULT, ROCKETS, ENDER TURING — та багато інших лідерів медичного маркетингу.
Також серед спікерів учасник Асоціації Валерій Дмитрович Зукін, Генеральний директор "Надія", МБЦ "Лелека".
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.
Block quote
Ordered list
Unordered list
Bold text
Emphasis
Superscript
Subscript